tisdag 8 maj 2012

Intensiva dagar

Intensiva dagar när mycket händer, i lördags var det en trevlig tur till Bispgården på Quinnspiration, en trevlig mässa för kvinnor inom olika områden. Jag och min kompis Björg var där och visade hur man färgar garn i micron och sålde av mina handfärgade garner. På vägen dit körde hon och jag stickade på detta, skall nog bli en jumper i hysteriska färger med en mix av olika mönster nedtill och lite lugnare upp mot ansiktet. Använder mina handfärgade garner i ull med silke 4ply och stickor nr 3,5.
Håller på och förbereder inför mässan hos Holma Helsingland i Forsa utanför Hudiksvall där jag ställer ut med alla mina handfärgade och ofärgade garner. det brukar vara riktigt trevligt med mycket besökare. Pågår 10/5, 11/5 och 12/5. Har ni möjlighet är det värt ett besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar